.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه روابط عمومی استانداری مازندران به خبرگزاری ايرنا
انعکاس خبر بی پایه و اساس و سراسر کذب تغییر استاندار (انتصاب سردار رویانیان به عنوان استاندار مازندران که در خبر 16 روز شنبه مورخ 11/12/86 ان خبرگزاری درج گردیده و مورد بهره برداری تمامی سایت های خبری و روزنامه های سراسری و محلی قرار گرفته است عواقب نامبارکی را به دنبال داشته است .از جنابعالی خواستاریم که مسئولیت اشتباه خود و آن خبرگزاری رسمی دولتی (ايرنا) را پذیرفته و علاوه بر تکذیب رسمی این خبر کذب در پیشگاه مردم قدر شناس و ولایت مدار مازندران رسما عذرخواهی نمایید.

به گزارش شمال نیوز ، روابط عمومی استانداری مازندران با ارسال جوابیه ای که نسخه ای از آن به دفتر شمال نیوز ارسال شده، آورده است :

جناب آقاي فياضي - مدير عامل محترم خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران (ايرنا)

سلام علیکم
با احترام ؛ همان طور که مستحضر می باشید سالی که آخرین روزهای آن را پشت سر می گذاریم سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی است و بدیهی ترین و اصلی ترین نماد اتحاد ملی همانا پرهیز از تفرقه گرایی و اقدامات اختلاف برانگیز است.
جنابعالی به عنوان یک مدیر رسانه رسمی که مسئولیت انعکاس اطلاعات و اخبار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارید نیک می دانید در این برهه حساس و سرنوشت ساز که نظام و انقلاب در آستانه رویدادی مهم قرار داشته و مردم شریف و قدرشناس خود را برای آزمونی دیگر مهیا می کنند انعکاس خبر بی پایه و اساس و سراسر کذب تغییر استاندار (انتصاب سردار رویانیان به عنوان استاندار مازندران که در خبر 16 روز شنبه مورخ 11/12/86 ان خبرگزاری درج گردیده و مورد بهره برداری تمامی سایت های خبری و روزنامه های سراسری و محلی قرار گرفته است عواقب نامبارکی را به دنبال داشته است که این عمل یعنی دلسرد کردن خدمتگزاران مردم با هیچ بهانه و بهایی توجیه پذیر نمی باشد.
طرح این خبر مجعول و سئوال برانگیز در حالی از سوی آن خبرگزای عنوان گردیده که استاندار محترم مازندران جناب آقای مهندس شفقت و مجموعه کارکنان استانداری همانند گذشته با جدیت و پشتکار پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر استانی ریاست محترم جمهور و پیشبرد امور استان بوده و لحظه ای در اعتقاد و اراده ایشان در خدمت به مردم فهیم مازندران سستی و فطرت پدید نیامده است .
جناب آقای فیاضی جنابعالی باید به این نکته وقوف حاصل نمایید که در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در دولت نهم پست و مقام وسیله فخر فروشی و قدرت نمایی و جاه طلبی نیست بلکه لباسی است به عاریت گرفته شده که امکان و شرایط حضور خدمتگزاران مردم در عرضه خدمتگزاری را تسهیل می کند و ما به این لباس خدمتگزاری افتخار کرده و تا زمانی که فرصت خدمت به خلق خدا و کسب رضایت خالق یکتا فراهم است آن را غنیمت شمرده و آستین همت را بالا می زنیم .
در خاتمه از جنابعالی خواستاریم که مسئولیت اشتباه خود و آن خبرگزاری رسمی دولتی را پذیرفته و علاوه بر تکذیب رسمی این خبر کذب در پیشگاه مردم قدر شناس و ولایت مدار مازندران رسما عذرخواهی نمایید.
مضافا اینکه ریشه یابی و پیگیری دقیق دلایل انعکاس گسترده این خبر مجعول به منظور ارائه توضیح در مطبوعات و رسانه ها را از جنابعالی خواهانیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ehll 12 اسفند 1386
مگه به استاندار فحش داد كه بياد از مردم عذر خواهي كنه؟
اينهمه اخبار كذب تو كشور پخش ميشه كي اومد از مردم عذر خواهي كرد؟ تازه شما الان برو تو استانداري تو هر اتاقي كه بري دارن زير گوشي همين خبر رو پچ پچ ميكنن كه سردار طلايي يا سردار رويانيان دارن ميان به جاي استاندار مازندران- هر چي هست اين خبر از خود استانداري برخاسته شد.
حسني 14 اسفند 1386
از مردم مازندران مايه نگذاريد كه هيچ دل خوشي از استاندار ندارند نميدانم صحبت از چه خدمتي به مردم ميكنند!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.